Hiljan tarina

Hiljan alku

Perheyritys Hilja Line sai alkunsa vuonna 1997, jolloin isäni ja setäni hankkivat laivan. Laiva M/S Hilja on vuonna 1902 vesille laskettu ja sittemmin entisöity hinaaja, jota on muutettu vastaamaan tilausristeilyn vaatimuksiin. Vuodet 2005-2020 isäni vastasi risteilytoiminnasta, mutta menehtyi äkillisesti talvella 2021. Laiva on ollut osa elämääni lapsesta saakka, joten on minulle kunnia jatkaa isäni elämäntyötä.

Itselleni tärkeää yritystoiminnan jatkamisessa on sukupolvelta toiselle -ajattelu, rentous ja toiminnan kehittäminen asiakkaita kuunnellen. Nämä asiat näkyvät toiminnassamme mm. seuraavilla tavoilla:

Sukupolvelta toiselle

Kestävä liiketoiminta rakentuu vastuullisten valintojen ympärille. Huolehdimme asiakkaidemme ja henkilöstömme hyvinvoinnista, sekä kauniin Päijänteen monimuotoisuuden säilymisestä. Suosimme käyttämissämme tuotteissa aina suomalaista, parhaamme mukaan paikallisten yrittäjien tuotteita, huolehdimme kierrätyksestä sekä tietysti myös hävikin ja päästöjen vähentämisestä.

Meille vastuullisuus ei ole valinta, vaan elämäntapa.

Asiakaskeskeisyys

Pienenä perheyrityksenä kykenemme mahdollistamaan asiakkaidemme yksilölliset toiveet, josta juontaa juurensa sloganimme ”Asiakkaidemme näköisiä risteilyjä”. Kuuntelemme tarkalla korvalla asiakkaidemme toiveita ja toteutamme niitä, aina ensimmäisestä yhteydenotosta risteilyyn ja sen jälkeiseen yhteydenpitoon saakka.

Tavoitteenamme on tarjota Päijänteen paras asiakaskokemus!

Rentous

Haluamme olla helposti lähestyttäviä ja ystävällisiä asiakkaidemme viihtyvyyden mahdollistajia. Keskustelemme ja vitsailemme mielellämme asiakkaiden kanssa ja haluamme omalta osaltamme luoda risteilylle rentouttavaa ja viihtyisää tunnelmaa.

Olemme ammattilaisia rennolla twistillä.

Loppukaneetti

Saan tehdä tätä yhdessä huipputiimin kanssa, josta olen erittäin kiitollinen ja ylpeä! Ensimmäisenä risteilyvuonna 2022 asiakkaamme antoivat meille huikeat arvosanat 9,8/10. Sama erinomainen taso on jatkunut, sillä vuonna 2023 asiakkaat antoivat risteilykokonaisuuden yleisarvosanaksi 9,7/10 ja vuonna 2024 9,6/10. Asiakasarvostelujen taso kertoo sitoutumisestamme laatuun ja asiakastyytyväisyyteen.

Asiakas on meille aina tärkein ja haluamme vuosi toisensa perään tarjota aina vain parempia risteilyelämyksiä!

Suurkiitos Hilja-crewlle sekä tietysti mielestämme tärkeimmille, asiakkaillemme. Ilman teitä, ei olisi meitä!

Jatketaan tästä yhdessä kohti aina vain parempia risteilyelämyksiä!

Vesille vievin terveisin,

Krista Jaatinen-Koskela, yrittäjä 🚢✨

© 2025 Hilja-Line Oy. Sivuston toteutti arvola.io.

© 2025 Hilja-Line Oy

Sivuston toteutti arvola.io